Lucia gick mig förbi...



Det slår mig nu att det faktiskt är den 13 december. Lucia.
Jag hade tagit ett par semesterdagar och det är väl därför jag missat det. För att jag inte varit bland folk. Än sen. Tror det är första gången jag missat det totalt! Ny känsla, det funkar också :)

Jag sov hyfsat länge, och njöt av frukost i soffan med fjärrkan och ingen brådska.

Nu är det eftermiddag och jag är lite småhungrig. Tror jag det!
Gick nämligen upp på affären för att inhandla lite smått och gott, för att göra just - GOTT! Julgott alltså.
Och det blev Ryttarrutor, knäck, och jag skulle göra mint-tryfflar (LCHF) men fick avbryta det projektet för jag hade för lite choklad. Får bli en sväng efter karatepasset ikväll. Det är avslutning för den här terminen.

Nåväl, nu ska jag slänga i mig LCHF-köttfärssgratängen med champinjoner.

Är glad att jag svängde ihop den här gratängen,
annars HADE jag väl lurat i mig det andra här nedan....
Man vet aldrig......*gulp*



Ryttar-rutor - asgoda, massor med fett, socker och sirap, kokos.
Ska strax skäras upp i små fina choklad-gegg-söt-bitar.
Men inget för mig att äta alltså, men att bjuda på om jag plötsligt skulle få besök.
Javisst ja, kaffe måste jag köpa också.....



Knäcken har jag inte heller smakat av.
Tror en av sönerna skulle komma förbi. Han får väl smaka av dem.
Vilken tur jag har, som slipper...... ;-)



Här är grädde och honung som pausat. Fattas 70%-ig choklad. Sen blir det mina tryfflar.
DET ser jag fram mot.

*KNORR*

Matdags nu!! Så jag orkar med ett träningspass om några timmar.

För övrigt har jag inte kommit på något bra
lösenord ännu,
men snart så meddelar jag er som hört av sig.

Ha en bra lucia, ni som vet om att det är det!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser för himla gott ut. Tyvärr så funkar inte min mail=(

2011-12-18 @ 14:10:02
Postat av: Gunsan

Okej....hör av dig på nåt vis om du kan, så jag vet vem du är, isf kan du få lösen på annat sätt :)

2011-12-20 @ 07:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback