Nya tag, nytt liv, nytt lösen.



Jag har tänkt ett tag att jag skulle stänga bloggen.
Det är som att jag har gått in en annan Livsfas, då jag omvärderar en massa saker i mitt liv.

Jag vet inte om det är så många som läser min blogg, förutom ni kära vänner som kommenterar lite nu och då. TACK för det, det känns gott och ni är härliga att "ha med mig". <3

Men istället för att stänga den, så drar jag i med att jag lösenordsskyddar den istället.
Då kan jag fortfarande skriva. Jag gillar ju det. Det är ett bra sätt att varva ner på, samla tankarna eller bara fundera "högt" på för sig själv....

Så ni som vill fortsätta läsa - maila mig på: [email protected] så skickar jag inlogg & lösen.

Nu ska jag sätta mig med en liten glögg och läsa en nivå till ur mina samlade dokumt ur
Gula Ikea-kassens brutala innehåll. Jag är ledig imorgon, jag kan vara uppe lite längre ;-)

3:e Advent - Julefrid åt er alla.


Fridfulle Fridolf....









Kommentarer
Postat av: Catrin

Känner igen den där baken =). Inge julbak där inte =). Inge LCHF heller för den delen =)

2011-12-18 @ 14:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback