Jag tar det igen....


6 september 2010


Imorse kl 9:00 drog jag på mig träningskläder och gympaskor och gick jag en rask promenad längs med älven och bort på Risön och sen hem igen.
Det tog exakt 30 minuter.
Tänkte få igång hjärtat lite, och bli av med ett par små volanger.

Jädrar vilken härlig naturupplevelse, varför har jag inte fått ändan ur tidigare??!

Gröten var sanslöst god efteråt!
En stund senare kom min kompis och hennes lille son, ("min lärare" Wiggo) och hämtade upp mig så for vi på babysim på hälsohemmet Österåsen.

Efteråt tog vi en fika på stan tillsammans, enligt rutinen ;-)

Väl hemma så bytte jag om och snärtade upp på gymmet för ett benpass.
Yessss!!
På fredag är det gymmet igen.


Tisdag, och torsdag är det karate som kört igång nu, jajamän!
Lördag och söndag SKA jag träna karate - oavsett om Fredrik är med eller inte!
Punkt slut!

Så nu ska vi se om jag lyckas hålla i det här längre än en vecka...
Efter Första Veckan tatuerade jag mig och då ska man inte träna.
Där föll min fina uppstart, men NU är jag på igen!

*mumlar lite och knackar tre gånger i bordet, spottar på katten och häller salt bakom nycklarna*




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback