Det är måååndag morgon...



Det är måndag morgon och jag börjar jobba om en kvart.
Jag bor ju så nära så jag tänkte att jag bloggar väl en sväng...
;-)
Det känns helt okej att starta veckan för jag jobbar bara fyra dagar.
Eftersom att det är beredskap jag har så är det veckovila på fredag.

Egentligen borde jag hitta på nåt kul att göra då,
men jag tycker nog att det är skönt att bara vara och känna på den friheten.

Idag ska jag iallafall hämta min säng!
Sista natten har jag gjort nu i
knarr-hård-bädden jag legat i de senaste decenniet.

Inatt ska jag fläka ut mig i en 120:s bred NY säng och jag känner redan att jag längtar tills det blir kväll.



Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Åhhh vad ljuvligt med en 120 säng, min är bara 105, snyft, nästan så jag ramlar ur den, ahhaaa

Postat av: Catrin

Härligt med ny säng. Lyxigt värre :)

2010-06-07 @ 12:17:35
Postat av: Gunsan

Cinnamon: Kommer bli som ett haaav, jag har ju haft en 90:a. Fått ligga som lit de parade ;)



Catrin: Jag längtar till kvällen :D

2010-06-07 @ 12:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback