Bilderna som fattades...



...tänkte jag bjuda på här från förra inlägget.

Tyckte det var så fint väder, trots att själva
händelsen inte var en solskenshistoria,
- men kanske ändå -
för allt gick så himla geschwint trots allt:


Gustav förbereder spännbanden efter att vi hämtat den tappade sängen.



Jag hämtar takräcksresterna en bra bit ifrån



Här en del av mitt f.d. takräcke.



Med spännbandet, nedvevade rutor och glatt humör spändes sängen åter fast på själva taket.

Jag har en suverän kamera på min mobil,
en kabel till och ett program installerat
av före detta ägaren till mobilen
och nu kommer det bli betydligt roligare (för mig åtminstone)
att kunna leverera bilder till mina inlägg.

*ler brett, lyckligt och nästan drygt*

:-)







Kommentarer
Postat av: Anonym

*hahaha

Du är ju bara så rolig du...., du kan inte beskrivas, du MÅSTE upplevas!!



Å du...., va inte en sån mallgroda bara för att du har en touch-mobil... ;-)

2010-06-13 @ 22:03:53
Postat av: Cinnamon

Jaaa hahahaa himla roligt, tur det inte var någon bil bakom, jäklar anamma vad din nalle tar bra bilder, jag blir nästan avis, ahahaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback