Avvänjning nästan..




Jag sov i 15 timmar igår efter dagen D.
Ajöss huset och överlämnande av nycklarna
och pengarna överförda.

Imorse, eller nu på förmiddagen, när jag vaknade så kändes det som på julafton nästan.
Förväntansfull, vad händer nu, liksom?
Behöver jag inte åka iväg till huset och städa lister,
dra loss spikar ur väggar eller sortera skit från pannrummmet?

Ska jag bara vara här hemma?
I lägenheten?
Den lilla mysiga 3-rummaren med Douglas och katterna?

Va?!

Kom på att jag har bilen fullpackad med garegerester sen igår
efter hus-städningens Grande Finale,
så jag ska åka iväg till soptstationen nu!
Jippi!!

Det får ju inte gå för fort att bryta vanor.
Långsamt kommer man längst.
;-)

Sen
en Shirodara nr 2, kl 13- kan det bli en bättre start på mitt nya utan-hus-liv?!!

=)

Kommentarer
Postat av: Catrin Sandström

Grattis till ditt nya liv! :)

2010-04-08 @ 14:52:52
Postat av: Gunzan

Tack Catrin, min vän! :D

2010-04-08 @ 22:37:17
Postat av: Sarah Y

Grattis! Så skönt för dig!! Hittade du ormen? Eller kan der bli en liten överraskning för de nya ägarna? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback