Sista natten med Perra...

Jag jobbar sista natten inatt, på denna 5 veckors skiftgång.
Vi jobbar två och två, och de här nätterna, alternerat med kvällar och tidiga förmiddagar, så har jag och Perra campat ihop kan man säga.
Han gick om mig på www.jesper.nu och kampen om apan som ska skjuta ner ballonger.
Känns lite bittert, men det är ok, han är helt enkelt bättre än mig.
Jag är bra på många andra saker.

Det känns lite som att gå i mål, denna period är snart över.
Nästa vecka går jag på som vanligt, med dagtid.

(Det är bäst att jag flikar in att vi jobbar också, med uppdraget vi är anställda för)

Utvärdering kommer jag att lägga ut om några dagar, dvs vad dessa
"forskningsresultat på mig själv" gett för reultat.

Ha en god natt, jag ska göra mitt bästa för att bräcka Per på den sista nivån av Bloons på ovanstående www.adress.

Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback