Är huvudet dumt får kroppen lida...

I alla gamla ordstäv så ligger sanningarna, så är det bara.

Tvärnit tog det.
Stopp!
Kroppen sa: Lägg av!
En förkylning smällde till mig som en riktig magsopa!
*POFF*

Ligger här nu, febrig och självömkande med offerkoftan på.
Så kan det gå.

Visst är det bra att man är igång,
och har
planer för varje dag men har man för få "mellanrum" mellan aktiviterna,
då säger Kroppen till på skarpen.
Det finns nåt som heter balans, ju.

Glömde det....
*tittar ner o snörvlar med tom, vattnig blick*

Så nu har jag gått i ide, för en stund.



Trevlig Advent!




Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Jaha du, det låter inte bra....krya på dig min vän...

kram

Postat av: Tessa

Hoppas att du är frisk och kry vid det här laget :-) själv mår jag som du då du skrev detta inlägg!

2008-12-27 @ 15:19:20
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback