Bullar i ugnen?!

Japp, så här 8,5 timmar kvar innan jag är tillbaka till arbetslivet igen,
efter nästan fyra veckors semester, så avrundar jag helt enkelt med ett bull-bak!
Va?!
Nästan mitt i natten!!

Men det är också en sån där grej som jag föresatt mig att göra,
precis som det där med
kaklet.
Så jag är rätt nöjd med mig själv.
*ler*

.....Fast det kan ju vara så att jag gör som småbarnen, vill inte gå och lägga sig,
utan hittar på saker och ting istället....
För när jag väl lagt mig, så kommer jag att vakna upp till en otäck, akut ringsignal i ottan och inte ha något annat val än att ta mig iväg till jobbet, och insikten om att denna procedur kommer att upprepa sig i åtminstone 16 veckor till innan jag får kliva in i nästa ledighet, nämligen julveckan.
*suck*
(Jag kan verkligen konsten att ta ner mig själv på jorden. Men jag kan ju alltid trösta mig men en bulle;-)


Och den som är sugen vet ju var det finns, Nettan ;)







Kommentarer
Postat av: Nettan

Aha.., trodde för en nano-sekund att du hade en bulle i ugnen men insåg till min stora glädje att det var dina smaskigt-goda egenhändigt bakade bullar som var i ugnen...

Postat av: Gunzan

Nettan:
Japp, så nu finns det ett lager igen.
Å det är ju aldrig bra att de ligger fööör länge i frysen, eller hur, de kan ju bli dåliga va?
;)
Vi får ta en fika.

2007-08-20 @ 23:13:38
Postat av: E.

En bulle i ugnen....
Tack för din fina kommentar på min blogg! Roligt att du hittade dit. Kram.

2007-08-23 @ 19:50:43
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback