Sista rycket...

Jag hade faktiskt gjort en lista låångt innan semestern
på några grejer jag faktiskt skulle göra.
En av dessa har jag gjort nu.

För den som kanske trodde jag låg och sov
till långt in på lunchtid så här i lediga tider,
så är det fel.
*ler snett och gnuggar händerna*


Jag har gjort en extreme home makeover...
....eller ja...*hostar lite*...
i alla fall en akut upplyftande manöver i köket,
nämligen fräschat upp mellan kakelplattorna!

Jag hade för länge sen köpt en sån där vitfärgsbetonad produkt ur nån katalog
(och nu menar jag inte concealer eller liknande från
EFNY )
så nu kom burken till både nytta och glädje.

Se själva:


Före


Efter


Resten av dagen är bonus!
*hoppar runt i små glädjeskutt*


Kommentarer
Postat av: N

Faan, vad snyggt det blev. Du kunde inte använda någon av våra produkter till det?
Förresten, bara för att vara en glädjedödare, visst är väl din semester snart slut?? Hi hi
Sorry, menar inget illa med det, men kunde inte hålla mig, du ska höra vad N, suckar och låter...
Kram

2007-08-16 @ 15:23:01
Postat av: Gunzan

Ja, det blev riktigt bra.
:)
Ja, på måndag börjar jag igen.
*suuuck*
Hälsa vattenkontrollanten N att jag kommer snart att
ta itu med bullbaket igen.
Kram

2007-08-16 @ 17:37:38
Postat av: Nettan

Du....., har nedräkningen börjat än....?
Nu är det ju faktiskt bara timmar kvar tills du är fast i ekorrhjulet!!!!!!!! ;-)
PS Det blev vitt och fiiiint..

2007-08-16 @ 17:49:49
Postat av: Susanne

Vilken skillnad!!! Men hur ska det gå för mej (om nåt år) som har gråa skarvar i köket? Eller silly me - de är ju redan grå!!1

Postat av: Lena

Sicken skillnad. Härligt att få pricka av i listan oxå ;)
Självklart får du lägga in min länk.

2007-08-17 @ 14:42:35
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog
Postat av: N

timmar-minuter-sekunder--->ekorrhjulet
;)

2007-08-17 @ 15:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback