Sommar?!


Alltså det är den 24 maj och solen skiner som det vore rena semestern nu!
Helt underbart att sitta ute på baksidan och äta lunchen och förbereda mig för semestern som börjar om ca 2 veckor! Jag längtar faktiskt. Jag har inte planerat nåt speciellt förutom karateläger i Herrljunga över en helg. Förhoppningsvis en tripp till Stockholm och familjebesök. Såvida inte de är på väg hit :)

Igår gick jag och en vän en promenad på kvällen, inte fort som vi brukar då vi sam-går utan jag saktade ner farten rejält, mest för att jag var så tung och trött i kroppen sen all träning i helgen. Det blev en skön, meditativ och lugn naturupplevelse. Jag tog några bilder:


Så vackert.....


Fågelkvitter och porlande vatten....


På väg mot min lilla baksida, min oas...


Det bästa är nu - strax innan sommaren är här på riktigt...
förväntan, längtan, livskraft och.....alldeles uuuunderbart!!!
:-)










Kommentarer
Postat av: Anonym

VA! Är det där i Solle? Det ÄR vackert här. Ser det bara inte ibland. Tack, för att du visar det i från en annan vinkling

2012-05-24 @ 17:46:03
Postat av: Ewa

Fina bilder!

Kom gärna hit, Julia hälsar att du får låna

hennes rum! Jag har semester vecka 25 o 26 men

inga pengar, så jag kan inte åka någonstans :(

Ha det bra! Kram!

2012-05-24 @ 19:48:50
Postat av: Katarina Cinnamon

Så fina bilder, är det Hullstabäcken eller någon annan bäck?

Postat av: Gunsan

> Du anonyme;) Visset är det ljuvligt! Med andra ögon blir det en ny plats, vårt Solle :)



> Ewa: Hälsa Julia att jag tackar för det, ska planera lite till helgen inför ledigheten. Och vi skulle ju till sjöss, och vårt sällskap firar 65 i juni så det blir kanske läge.. ;)



> Katarina: Det är korsningen vid Vallaskolan, Plåtslageriet och ovanför Lidl typ, är du med? :D

2012-05-25 @ 14:37:06
Postat av: Katarina Cinnamon

Jaaa, det är Hullstabäcken. Den går förbi här där jag bor också :-)

2012-05-25 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback