Mors Dag



Det var en helt underbar och somrig helg som passerade. Man ville inte vara inne, och jag som hade som mål att städa och röja lite. Det blev inget sånt, men desto mer sommarkänsla och förväntan - jag har bara 7 arbetsdagar kvar till ledighet!! Jippii!

Viktor och Douglas kom förbi på söndagkväll för att fika lite på Mors Dag. Jag hade velat göra middag men det var så varmt så man ville inte hålla på med mat och knappt ens äta så det blev bara fika. Viktor hade med sig en stor vacker blombukett och jag blev så glad! Och våt i ögat.


Det är alltid roligt när de kommer och vi sitter i köket och pratar. Kul att höra lite ur deras vardag, deras tankar och planer. Mina go-knölar.


Nu är det snart juni och jag räknar ner till SOMMAR!!!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Vilken fin bukett!

2012-05-29 @ 17:08:06
Postat av: Katarina Cinnamon

En sån vacker bukett du fick, så najs :-)

Postat av: Gunsan

Ja, jag blev sååå glad! <3

2012-06-01 @ 12:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback