Sol-fångare


Jag njuter av dagarna. Sommaren tycks ha letat sig hit ändå.
Varje tillfälle som ges försöker jag ta vara på ute i värmen och ljuset.
Jag jobbar ju skift och hinner ta vara på dagarna mer än annars.
Idag sov jag länge, gick på stan en sväng innan eftermiddagspasset,
och tog en kaffe med sol i ansiktet....mmm....

På rasterna sätter jag mig ute vid parkeringen, där en lite brandtrappa finns,
och bara njuter av det Vackra och Härliga. Femton minuter gör gott för sinnet.
Sen in på jobbet för att ladda inför nästa rast ;-)

Man kan säga att jag är en sån där solfångare...
(eller som solfånge enligt vad det ser ut som på bilden, hahaha)






Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Ser mysigt ut :-) Mmm solen är varm, vinden är is, så det gäller att vistas där det är lä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback