Tröttmössa...



Jag är stolt över mig själv!
Jag har sagt NEJ flera gånger idag!

Blev tillfrågad av en väninna om jag ville gå och se Hamilton på bio ikväll, men jag sa nej. En annan vän ringde och frågade om jag ville ha en lunch-date, men jag sa nej.

Igår avbokade jag ett ledarmöte på kvällen, för det fanns ingen ork.

Idag är det fredag och jag har hela helgen på mig att "recover".
Det ända jag har är en fika med sensei Fred på lördag och ett träningspass med Hans på söndag.

Resten är Tid till Mig Själv!
Jag ser fram mot det, jag behöver det och jag längtar.
Jag ska plocka bort granen - om jag känner för det.
Städa och dammsuga - om jag vill.

Jag ska vila, dricka te, ligga i soffan, glo på TV, läsa nån bok och ta nån kaffe när det passar mig. Jag ska bry mig om mig själv i helgen.

Because I´m worth it! And I need it!


Trevlig helg till er mina vänner.




;-)

Jag är trött min vid gott mod.



Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Hurra för dig, visst är det skönt att kunna säga nej och ha egentid :-)

2012-01-13 @ 20:10:41
Postat av: Carina

Kram på dig!!!!!! :-)

2012-01-13 @ 21:01:42
Postat av: Anonym

Bra gjort!

2012-01-15 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback