Har syrran på besök


Min syrra och hennes lille Leo har varit och hälsat på mig. Eller ja, de är kvar än. De åker hem till Stockholm imorgonbitti samtidigt som jag sticker på jobbet. Sist syrran var här var visst för åtta år sen sonen hennes har inte varit så här långt nånsin. Han fick uppleva snö av stora mått och även syrran.

Vi har åkt pulka, gjort stan - som ju gick rätt fort - och tittat på Meckar-Micke och lite sånt.







Nu ikväll har vi smygfirat min födelsedag också, med fika och även besök av en vän och hennes dotter. Jag öppnade även paket från min mamma och andra syrran Ewa som de hade skickat till mig.
Faktiskt så kändes det nästan som att familjen var samlad...

Nu ska jag krypa i säng för imorgon så jag orkar med födelsedagen imorgon.
Som Fred Sensei har sagt:
Det tar tid för äldre människor att återhämta sig (från än det ena till än det andra)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback