Nya tag - lust & längtan...


Efter att ha varit hemma en vecka från jobbet och verkligen kryat på mig, efter en redig förkylning som slet musten ur mig totalt, så känns det nu som att jag är på väg ut i Ljuset igen! Underbart!!

Igår gick jag ut för att köpa kattsand till lådan som jag tror aldrig de varit så ofta i som den sista veckan, men så har det varit kallt ute också, så inte ens de små rovdjuren ville göra sina behov ute.

På väg hem i sakta mak, blinkandes som en ljusskygg av dagsljuset, så kände jag mig VAKEN för första gången på evigheter! Jag kände en liten längtan till gymmet. DET var inte igår. Jag kände att mitt "fordon", min kropp börjar komma tillbaka. Den vill användas, röra på sig! Det var över en månad sen det. Alltså är jag på bättringsvägen!!! :D

Idag hade jag barnträningen, karate. Jag var inte med själv och sprang och grejade pga att jag inte är hundra än, utan gick runt och visade och styrde upp ändå. Det två bra pass. Det var kul att träffa ungarna igen. Jag längtar efter min egen träning nu.

Imorgon ska jag träna med Hans, om hans svullna knä läkt. Hoppas det. På tisdag hoppas jag kunna köra igen, om än lite lugnare, på vanliga träningen. 

I´m back!

Men lugnt och fint.
Jaja, lugnt och fint....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback