Mingel och nytta på stan...


Igår var jag ledig och hade inget planerat förutom en kompis som skulle komma förbi mitt på dagen. Jag skulle klippa henne. Hon är den enda jag klipper, för det tar ingen energi, och det tycks vara enda möjligheten att vi ser till att träffas. Då fikar vi, surrar och stämmer vi av läget lite och sen dröjer det nåt kvartal/halvår till nästa gång vi ses.

Jag fick ett sms från en viktig person i mitt liv, på morgonen om jag hade lust att bli bjuden på lunch. Jag svarade såklart "ja". Så då var jag mätt och belåten och påfylld efter ett bra samtal, innan det var dags för klippningen.

Jag fick skjuts av henne till hund&katt-butiken så jag kunde frakta hem 10kg kattmat och 20kg kattsand. Det var ett extraerbjudande och jag blev 700:- fattigare men nu dröjer det säkert till våren innan jag behöver fylla på med proviant. (Att katter kan vara så dyra i drift?!)

Jag gick ut på stan igen och shoppade lite nyttogrejer, toa-rengöringsmedel, städprylar och lite tjafs. På väg hem stannade jag till på fiket och drog en kaffe med några vänner som var där. Trevligt!

Det var det - den sociala biten av folk, mingel och shopping gjorde mig helt slut!

Inte nog med det, lite senare på kvällen gick jag hem till Douglas och hans tjej, hon hade bakat en undebar cheesecake! Man kan väl säga så här.... LCHF-ätningen föll ur den här dagen. Jag har ätit både socker, mjöl, fett och rubbet....*rapar med uppsvälld mage*

Jag städade och fixade resten av kvällen. Tänk att man kan bli så lycklig över att få rengöra toaletten. 

Har jag ett tråkigt liv??

I natt ska jag jobba. Morgondagen blir en sån där koma-dag, cocooning. Introvert och pömsig på ett softat sätt.


INTE lchf-fika! :O




Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Mmm vad den ser god ut :-)

Postat av: Ewa

"Har jag ett tråkigt liv?" skrev du.

Verkar vara som en enda lååång fikarast! Nice!

:)

2012-02-28 @ 20:40:52
Postat av: Gunsan

>: Katarina:Inte dum alls rinn



>: Ewa, du har rätt, när du lägger fram det så där så är det ju rena lyckan! ;-)

2012-03-01 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback