Fett(is)-dag..



Jag är en jä*el på att baka!
Jag gillar egentligen det mer än att laga mat, men även matlagningen känns mer inspirerande nu än nånsin!
Jag hoppar ju socker och mjöl, bröd och pasta och det, men njuter av varje måltid så det är löjligt! Snopet på nåt vis, när jag nästan hela livet varit kalori-torsk, av-och-på när det gäller godis och bakverk och vad man "får" äta och inte.
Jag kan släppa det nu!
Jag har ett liv att leva och njuta av!

Igår var det ju semmeldag! Jag har bakat ett gäng och avnjöt en läckerbit med en kopp te till,  efter karate-träningen. Asgoda! Inte jättesnygga, men löjligt goda 
semlor. *drägglar*



Och enkla att göra så man fattar inte vad man gjort i sitt tidigare liv men jäst och alla processer.
Jo, nu minns jag, jag köpte semlor, det gick i och för sig fort...

;-)


Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Javisst ja, jag skulle ju baka idag, det glömde jag, hahaha. Jag skippade för längesedan vad man får och inte får äta och det pga att jag blev matöverkänslig, så jag äter det jag tål numera och skiter i alla gamla måsten, hehe

Postat av: Gunsan

> Katarina: Skönt att man är så vuxen så man får bestämma över sig själv :P

2012-02-23 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback