Gott slut - Gott Nytt År!!

 
 
Sista dagen på detta år, 2012.
Sista inlägget på denna blogg.
 
Det känns både bra och lite sorgligt. Ungefär som när man läser en bok, man drar sig för de sista sidorna för man vill inte att det ska ta slut..... iallafall för mig är det nog lite så. MEN - då får man ju chans att börja på en ny intressant bok.
Ja, lite så är det...
 
2012 känns som året som bara swischade förbi....
jag jobbade mycket, tränade mycket, 
umgicks med mina barn på en annan vuxennivå, 
började däjta och har kört LCHF.
 
2013 är året som jag fyller 50 år nästa år, 2013 är året som jag åker till Japan,  
som jag fortsätter med LCHF såklart, börjar träna även styrke på Arla,
jag fortsätter träffa min däjt, och mingla med mina barn,
och de vänner jag har närmast.
 
Tack ni kära läsare som följt mig här. Vi lär höras på andra sätt.
 
 
Och vad vet man, rätt vad det är så dyker jag upp som gubben (läs: gumman) i lådan,
med en ny blogg ;-)
 
Gott Nytt År till er kära vänner!
 
<3 <3 <3
 
Och något som rundar av det lite klokt ;-)
 * * *
 Var rädda om varandra!
Var tacksamma, och tacka för det som kommer till dig.
Ta emot det och gläds åt det.
 
Ge för att du mår bra av det.
Var sann i ditt tal.
 
Missa inga tåg pga feghet, våga följa med och se vart du hamnar.
 
Och sist men inte minst,
Tiden går inte....
Tiden kommer.
Härligt va?!
:-)
 
 
 Over and out
...zip...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

God fortsättning på 2013. Hoppas på ett toppenår för alla, att allt vänder till det bättre :-)

Postat av: Inger

Gott nytt år till dig med! Kommer ju att sakna dina kloka ord :-) Kram!

2013-01-01 @ 20:29:28
Postat av: Catrin

God fortsättning! Kan vara bra att få vila lite

2013-01-02 @ 11:57:16
Postat av: Sarah

God fortsättning!! Vi ses väl kanske på fika framöver istället för på bloggen... Lite trist att du slutar, men jag väntar på nästa blogg då istället! :-) Kram!

2013-01-04 @ 00:02:36
URL: http://ylvinger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback