Kvittrar som ett barn!



För att jag startat upp en blogg till!

Jag tycker det är så himla kul att fota men är ingen hejare på datorer och sortera i mappar,
än mindre försöka få ut mina foton på skivor och sen ha dem...nånstans.

Så jag helt enkelt kommit på värsta grejen:
En fotoalbum på nätet - en fotoblogg!!

Jag är lycklig som ett barn!!
:-D

Nu kan jag ta miljoner med bilder som antagligen bara jag tycker är fina och underbara,
och sen knåpa med dem på min blogg! Sen sitta där och titta och njuta för mig själv!

Det är härligt att aldrig släppa den där barn-iga lusten att leka, skapa och ha roligt!

Just när jag TAR fotona så skapar jag, alltså det är tok-kul och jag blir glad av det.
Sen är det tok-roligt att titta på dem, och jag blir så förundrad av vad mycket vackert det finns omkring en!



En bit av världen, sedd genom mina ögon.





Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Jaaa så fiffigt :-)

2011-09-01 @ 23:52:38
Postat av: Catrin

Hur kommer jag dit? Väntar ivrigt

2011-09-03 @ 17:07:02
Postat av: Gunsan

Jag mailar adressen så kan du glutta i mitt "fotoalbum" :)

2011-09-04 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback