Frälst!!




Tänk att ibland tror man att man fattat grejen,
men rätt vad det är så FATTAR man!
På riktigt liksom, det går IN!

Alla bitarna är på plats samtidigt och man Vet, Förstår, Fattar
och ett jätte-AHA lyser upp hela ens väsen!

Jag har läst om det förut, hört folk berätta, läst bloggar om det.
Jag har till och med provat på det men ÄNDÅ - INTE - FATTAT - så som jag gör nu!!

Vi är så lurade!
Åh herregud jag blev alldeles matt nu....Alltså:
Kolla det här av han som förlorade en bantningstävling och gav upp vid 60+ och började äta sig till döds.
Trodde han, men han råkade bli
frisk och smal istället!
Lyssna på honom! Man blir kär i honom! Baske mig, vi är så lurade!

Jag är för övrigt fortfarande skönt mätt och glad i magen
sen jag avnjöt min keso med mycket vispad grädde och hallon för ett antal timmar sen...



Jag ser fram mot morgonens äggfrukost.
*nynnar och trallar och kvittrar inombords*




Tack
till er som nämnt LCHF för mig under nåt år tillbaka  -
NU har det landat :-)


Långsamt kommer man längst..... ;-)













Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Innan jag blev matöverkänslig och matallergiker så åt jag så, men jag blir sjuk av sån mat nu...

Så det är olika från person till person vad man kan äta för att må bra ;-)

Postat av: Katarina-Cinnamon

Helt sant om margarin att det är bensin och skit i den, det fick jag lära mig 1982 på Österåsens Hälsohem, de var före sin tid och blev utskrattade då.

2011-10-23 @ 01:16:53
URL: http://www.ateljecinnamon.se
Postat av: Gunsan

> Katarina: Visst är det så, att allting inte passar alla. Trist som attan att vara matallergiker :((((((

Visst är det för jäkligt att man köper hem glutamat, E165 m.m. smakförstärkare, bensin och aceton och annat konstgjort - för att ÄTA det??



Österåsen - det är grejer det!



Ska göra en liten avstämning sen om hur jag mår och vad som händer med mig och kroppen med de nya matvanorna.



Må gott! :)

2011-10-23 @ 18:58:35
Postat av: Katarina-Cinnamon

Ja det är dötrist att nästan inte kunna äta någonting, fast jag är ju glad att jag kan äta något i alla fall ;-)

Jaaa Österåsen är toppenbästa stället.



Hade bäst

2011-10-23 @ 20:35:27
URL: http://www.ateljecinnamon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback