Åt olika håll...


Så där ja.
Nu har jag vinkat av sonen igen.
Han är på väg ner till Arlanda för att ta flyget till Serbien igen.

Vi (läs: jag) letar febrilt lägenhet igen och ska ringa en hyresvärd idag. *håller tummarna*
Det ändrar sig hela tiden, när man tror det är klart så händer nåt och det blir förseningar eller annat skit.

Jag gjorde ett program igårkväll till barnkarate-träningen som är snart.
Jag hade svårt att sova. Inatt igen.

Jag har inte tränat själv på nästan en månad....

Det är visst karateledarmöte efter att karatebarnen är klara.
Jag längtar hem innan jag ens har gått iväg.......

Nu ska jag ta en kaffe, titta igenom programmet och räkna ner - om sju timmar är jag FRI.
Fri att låsa in mig i lägenheten.
Fri att stänga av mobilen.
(Näe, ifall sonen ringer kommer jag ju ha den på såklart, jag är ju fortfarande mamma...)
Fri att dra ner persiennerna.
Redo att ta ett Eget Djupt Andetag för Bara Mig Själv.

Beredd på att bryta ihop och sen komma igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback