Måndagsregn...



Vaknade till några gånger imorse av att det regnade ute.
Sånt kan jag somna om av, riktigt gott.
Bara vända på sig och dra täcket runt sig och somna om i vetskapen att jag är ledig.

Igår var det underbar sommar och när kvällen kom var jag riktigt rödbrun i ansiktet.
Med en släng av solfrossa.
Idag regnar det.

Jag ska snart iväg på ayurveda-behandling.
Jag brukar ha fått riktiga sessions för att komma ner i varv, och efter det har jag varit lugn och fluffig och "bomullsinpackad" inifrån och ut, på nåt sätt. I nån vecka eller två. Det fungerar verkligen.

Men nu är jag fullkomligt ostressad, riktigt långsam, på gränsen till trög...så vi får se vad det blir för nåt idag. Skulle behöva något som kickar igång energierna lite, som väcker upp mig lite. Men hon kan det där, Jeanette som jag går hos. Jag återkommer efteråt så får vi se vad det bidde.

Ha en skön måndag!
Trots regn och gråväder.
Det behövs för elpriserna, om inte annat.
Eller potatisen ;-)




www.insikthalsa.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback