Strålkastar´n i fönstret...


Jag var ledig igår, fredag, och hade ställt klockan på 9 men vaknade redan vid 6 första gången. Jag somnade om men vaknade igen nån timme senare. Jag slumrade iaf fram till 9 då klockan ringde och gled upp sakta och gjorde en asgod frukost med sån där minibaguette i ugnen så den blev som nybakt, med lite goa grejer i sen.

Jag hade en ledig dag och hjälpte en väninna att frakta lite möbler som hon hade köpt, och det blev fika på stan och jag avrundade eftermiddagen med ett besök på galleriet nära mig, där jag minglade runt blad tavlorna med en espresso i handen.

Nåväl, det var inte det jag skulle blogga om - fast det var en himla härlig dag jag hade på många sätt - men hur som helst, jag hade denna lördag, - satt klockan på 9 igen för att få min sömn ordentligt. Men vaknade till redan vid 5-tiden tror jag och DÅ - DÅ slår det mig som en ljusblixt från en klar himmel!!!!
Det är ju solen som väckt mig om morgnarna senaste tiden!!
OCH - jag HAR ju persienner kom jag på i samma andetag!!

Hahahaha, jag blev så glad för den här nyupptäckten så jag somnade om med ett lyckligt leende, för DÅ ska jag minsann dra ner dem ikväll för det är en sovmorgon till imorgon, söndag.

Whaaaow......

:)


Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

- Rätt vad det var så lyste det till en jävla jättelampa rätt i fejset på en. -Jag var nära mula på direkten..... -Det var solen.



Hämtat från

http://www.youtube.com/watch?v=SeVVfUZbkAc

2011-03-12 @ 14:22:38
URL: http://www.ateljecinnamon.se
Postat av: Gunsan

Katarina: gapskrattar :D

2011-03-12 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback