Onsdag...



Jag trodde jag skulle få en lugn dag i receptionen idag på jobbet.
Det var tji det!

Istället för att sitta i godan ro och jobba i mail och inboxar, i min egen takt, utan telefon så var känslan mer av att ha hängt i åtta timmar på T-Centralen i kronisk rusningstrafik med av- och påstigningar var och varannan minut för att byta tåg, armbåga sig fram i massorna och ändå kom jag liksom aldrig fram till mitt resmål.

Hur som helst så tog dagen slut ändå, men så trött som jag är nu har jag nog aldrig varit. Likt ett litet barn som kutar runt och rycker och drar i än det ena och än det andra, helt planlöst, för att hindra sig själv från att somna, så har jag gjort i eftermiddag/kväll.

En positiv bieffekt av det i mitt fall är att jag har fått lägenheten dammsugen och svabbad, köket undanplockat och garderoben urstädad och pappren sorterade.....eller är det därför jag är trött så jag är spyfärdig??

Hmmm....
Ska sova på saken.

Gonatt!

* * *



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback