Kortvecka gör susen...



Jag har haft en bra helg.
Det känns faktiskt som det gått flera dagar men det är bara två.
Nu är det jobbvecka igen, och det känns riktigt bra - för jag har bara fyra dagar att jobba.

Jag har ju lagt in lediga dagar lite här och var och nu blir det lämpligt nog på fredag, lönedag!
Måndagen efter har jag visst också råkat lägga in en ledig dag, ojojoj....kan man tänka sig ;-)

På det här sättet gör jag mig själv glad och nöjd.
Man kan säga att jag tar ansvar för mitt välmående.
:D

Jag ska bara börja använda min s.k. "
bönematta" också så kommer jag må ännu bättre. Det är en hjärt-formad rosa matta som jag ska ta fram när jag ska meditera.


Jag har iaf provsuttit på den....

Nu ska jag glida in på jobbet och ta första koppen kaffe.
Kaffe är också en källa till glädje och välmående. (Om man kommer ihåg att dricka lite vatten också emellanåt så inte inälvorna torkar ihop helt...)

;-)








Kommentarer
Postat av: Catrin

Vilken lyxlirare :)

2011-03-22 @ 10:11:34
Postat av: Emil

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback