Semester inom synhåll...



Snart har den här veckan gått och då är det bara en kvar att jobba!

Sen är äntligen den efterlängtade semestern här!
Den som man längtar efter ett helt år!!
Den som är 4 veckor lång. (Kort?)
Den som brukar gå över så fort....
Nåväl - JAG LÄNGTAR!!!
:-D

De senaste åren har jag lyckats fasas in i semestern på ett avspänt sätt redan innan.
Jag tar vara på luncher och raster, njuter av värmen...

ÅÅHHhh, vad jag längtar till första semesterdagen!!
*kvittrar som ett barn, tar en kaffe och går ut och sätter mig vid älven*



Kommentarer
Postat av: Carina

Du är snart där :-) Kram på dig!!!!

2011-07-08 @ 08:45:55
Postat av: Gunsan

> Kram Carina! Det är lite tråkigt på jobbet, när jag inte kan chatta med dig :(

Men vi ses hos dig snart!! :D

2011-07-11 @ 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback