Mamma 75 idag!


Hipp hipp Hurra!!!



Jag skulle vilja vara nere i Stockholm, Ingarö, och fira mamma idag.
Hon har öppet hus och familj och släktingar kommer dit för att fira henne.

Såna här gånger känns det inget kul att det är så långt avstånd mellan Sollefteå och Stockholm.

Desutom jobbar jag och har beredskap. Jag har jobbat mer än jag sovit.
Så jag är rätt trött nu. Idag går jag av beredskapen och imorgon är jag ledig.

Det känns faktiskt att en annan inte heller är så pur-ung, jag behöver några dagar att vila upp mig på känns det som. Skulle knappast klarat vare sig bussresa ner, tåg- eller bilresa heller :(
Resurserna är slut kan man säga.

Men jag ska ringa min mamma och sjunga för henne och en blomma är på väg till henne via blombud och jag hoppas hon får en Fantastisk Födelsedag!


Grattis mamsen!!








Kommentarer
Postat av: Nisse

Grattis Gunzans mamma och Gunzan du får inte glömma bort att vila....livet är inte bara arbete...

Kram

2011-12-29 @ 13:39:58
Postat av: Katarina-Cinnamon

Hipp hurra på din mammas födelsedag.

Postat av: Ewa

Ja, varför måste du bo så lååångt bort?!

Vi saknade dig men mamma blev glad att du ringde

och för fina blommor!!



Sköt om dig och ha det bra! Kram!!



2011-12-31 @ 13:28:57
Postat av: Gunsan

Tack Nisse för din kommmentar. Kram!



Tack Katarina, hehe :)



Ja Ewa, det är 50 mil, men telefonen gjorde att det kändes närmare. Hade varit gott att vara där...

Kram!

2012-01-03 @ 10:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback