21 dagar till julafton...



Jag fattar inte riktigt att det är jul snart!
Det finns ingen snö och det är plusgrader. Jag har än så länge bara ljusstakar i fönstren men inga tomtar eller julgardiner upphängda. Jag ska nog banne mig slänga upp lite grejer idag.

Jag har ett LCHF-recept på
pepparkakor som jag tänkte prova. Men sen ska jag dra ihop lite vanligt bak också. Inga stora grejer, men så det finns lite att bjuda på fram till jul. Sen blir det nog en liten shoppinglista på småsaker som leverpastej, sylta och skinka.
Jag jobbar ju lite så att jag vill FRAM till julafton ha hunnit NJUTA av själva julen,
så jag inte står där på julafton och ska hetsäta och smaka allting DÅ!


Okej, gräset är lite tristare nu, och de flesta löven är borta. Men annars ser det nästan ut så här nu....


Om 28 dagar är det nytt år!

Jag ska nog göra en liten avstämning/resumé av 2011 endera dagen, och se efter vad som hände.
Och lägga upp lite drömmar och mål inför 2012.
Spännande!










Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Jaa hurra, ingen snö det är såååå himla skönt att slippa den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback