Tatuerad...



Jag har i ett par år vetat att mina nästa tatueringar skulle sitta på varje handled typ,
men jag har inte vetat VAD jag ville ha där.
Jag har kanske inte varit jätteaktiv och funderat ut nåt, men nu i sommar kom det
och det känns helt rätt.

Nu sitter de där och jag är nöjd.
(Klicka för förstoring)



För mig är texten självklar, men det är ju för att det kommer från mitt hjärta,
men jag lär blogga om det endera dagen.
Kan var bra att sätta ord på det också, och förtydliga, även för mig själv :)

Inte nog med det,
nu har min son gjort en tatuering också.
Mina känns lite mesiga, storleks- och smärtmässigt,
om man jämför med hans ;-)
Bild på den kommer.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Fina! Men visst får man blodad tand och vill göra fler?? =)

Postat av: Ewa

Men HAR du en förtidig "50-årskris" ??

Nästa steg blir väl hojkörkort? Eller?

:) Fniss Fniss :)



2010-09-27 @ 15:32:13
Postat av: Jill

Snyggt :)

2010-09-27 @ 18:54:07
Postat av: Gunsan

Sarah: Så är det :)



Ewa: Du är bara avis ;)



Jill: Tack :)

2010-09-28 @ 14:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback