Sjukt kort långfredag...



Klockan är 20:45 och jag är redo för sängen.
Har känt mig lite krasslig i två dagar men ändå jobbat.
Tänkte att bara helgen kommer så kan jag landa och bli sjuk en sväng lite snabbt,
och sen bli frisk tills på måndag.
Va, nähä, funkar det inte så?

Dagen på jobbet idag kändes som en väldigt, väldigt lång långfredag!
När jag väl kom hem var det som att det bara swischade till så blev det kvälll.

Lite käk och en film med Douglas (en parodi på zombiefilmen Shawn of the Dead)
så försvann den här fredagkvällen.
Nu är det bara tandborsten och en kudde som fattas.

Länge sen jag var sjuk så jag minns inte riktigt hur man gjorde....
En honungste och en serietidning innan jag släcker lyset kanske?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback