Ingenting har hänt...



Jag tänkte slänga mig ner och blogga lite innan jag går och lägger mig.
Jag känner mig lugn och nöjd med mig själv.

Inget speciellt har hänt,
Jag var uppe med tuppen och jobbade ett tidigt pass, och slutade så fint kl 14.
Jag satt ute på mina raster och njöt av sommarkänslan trots att det är 8 september idag.

Jag gjorde en lite längre tripp med goda vänner på eftermiddagen
och när jag kom hem så slog jag mig ner ute på baksidan med
boken "Långsamhetens lov" och kände mig skön och soft.
Nöjd och behaglig på nåt vis. Sinnesro banne mig!

En annan vän kom förbi där ute på gräsmattan och vi slog följe till affären en sväng.
Det kändes skönt, lugnt och långsamt och det var som att vi hade all tid i världen.

Nu har jag kokat linssoppa som är jättegod med purjo och curry och grejer
och det är som att jag gör bra saker för mig själv.

Jag är fan tok-nöjd med den här dagen och då har egentligen ingenting hänt!
:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback