Fyrkantigt liv

Söndag den 12 september 2010


Den här veckan känns lika komprimerad som min lilla mini-almanacka.
Den har jag skaffat för att inte boka in för mycket om dagarna.
Smart drag från min sida. Jag mår bra av att lura mig själv :)

Jag har skött mina åtaganden hyfsat, denna vecka:
Tränat 3 karatepass av 4. (-1)
Avverkat 1 gympass av 2. (-1)
Gått 3 stycken 30-minuter raska promixar av 3.

Jag väljer att inte känna mig misslyckad att jag missade 2 pass av 9.
78% av mitt veckomål  gick jag i land med – jag är nöjd med det.

Imorgon kör jag igen, nya tag.
Jag hinner också jobba, sova och äta. Men det är nog i stort sett det enda.

KarateSensei Fred Jarbro säger att återhämtning är viktigt!
Speciellt när man blir lite äldre…..

Jag tycker det känns tryggt och bra att ha rutiner att följa. Det blir enkelt på nåt vis.

En dag i veckan är träningsfri, onsdagen  – då tillåter jag mig att njuta och uppskatta min ledighet.
Längtar till ondag – då hoppas jag nästan på regn och rusk så jag får ligga i soffan och gona med en filt och titta på film och äta pop-corn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback