Äntligen surströmming!



Tänk att jag trodde nästan att jag inte skulle få äta någon surströmming i år!
Det har varit en del snack om det under sommaren med olika vänner,
men det har liksom inte hänt nåt.
Och det är nog jag som är orsaken till det för jag har inte känt att jag haft tid.
Men imorse gick jag av mitt skift och nu är jag ledig fram till ondag
och så ringde en kompis och frågade om jag ville äta surströmming :)

Jag tackade Ja, utan att blinka för det kändes rätt och äta ska man ju ändå.

Så nu ska jag ta och cykla iväg och avnjuta sommarens höjdpunkt tillsammans med goda vänner,
denna soliga och vackra septemberdag!


Surströmmingsmacka, som toppas med gräddfil och lök/tomater!
*drägglar*






Kommentarer
Postat av: Nannis

Nu blev jag sugen på surströmming också.. hm ;)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback