Tröttmössa..



Den senaste tiden har varit som att springa maraton, men nu har jag äntligen gått i mål.

Imorse vaknade jag kl 11.
Jag hade satt klockan då utifall jag inte skulle vakna tidigare.
Vilket jag inte gjorde.

Jag snoozade en halvtimme innan jag klev upp. Det är 6 timmar sen.

Jag fikade länge och såsade på i soffan med ensamrätt över fjärrkontrollen.
Jag fick till lite kaffe och sen med ett ryck hasade jag mig in i duschen.
Jag klippte mig faktist också, men där tog krafterna slut.

Det är nästan så jag är redo att gå och lägga mig igen så jag fixar jobbet imorgon,
men det kanske är lite väl tidigt....

Av en händelse tömde jag mobilkameran nyss och jag hade visst fotat en bild från föreläsningen, som vi som går skift fick, i veckan....det hade jag glömt att jag gjort.



Men den sa allt. 
När man inte har balans, utan håller sig på vänstra (speed-)sidan mest hela tiden, utan att återhämta sig tillräckligt, så skjuts man till slut rakt upp - och dyker sen ner på högra (down-)sidan. Där är jag nu.

*funderar lite*
Jag känner igen mig för jag har varit här förut....

Jag har iallafall dragit i nödbromsen för ett tag sen,
men det tar en stund att bromsa ett rusande lokomotiv...

Långsamt kommer man längst? ;-P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback