Pigg, pigg, piggelin



Det känns bra igen, som att jag "vaknat upp" efter att ha vandrat i trött-dimma.

Jag kände det imorse när jag vaknade och kom på jobbet, att det kändes annorlunda. Bra annorlunda alltså. Sen om det berodde på att vi var till Sundsvall på studiebesök med jobbet, eller om det är för att jag vet att jag är ledig på fredag OCH på måndag! Kan vara en kombination faktiskt.

Eller...om det var för att jag har skojade till det igår och gick till solariet och lapade sol...
Eller om det är för att jag helt enkelt vilat klart.

Första karatepasset avverkat också nyss, det var 5 veckor sen jag var där och gissa vad?
Jag är superpigg nu!!
Klockan har passerat 22 och då brukar jag ligga i dvala redan,  men nu skulle jag kunna tapetsera om i hallen, laga en lamm-gryta eller sy ett par träningsbyxor. Så pigg är jag - vad är det som gått snett nu?

Bäst jag går och lägger mig nu, så jag inte fastnar i nåt kroniskt överaktivt tillstånd,
för det pallar jag inte.

Gonatt :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback