Nära-jobbet-upplevelse...


Det är ingen risk att jag skulle glömma min arbetsgivare eller var jag jobbar,
för så fort jag kliver utanför dörren hemma så är det här vad jag möts av:



Jag tror att gammelkatten I-or inte kan skilja på hemmet och jobbet.
Igår hängde han runt E.on-huset och ett par kollegor gjorde mig uppmärksam på det.
Jag tog mitt fika ute och sällskapade katten,
och sen tog jag en kort (30-sekunders) promenad hem med honom.





Tur det är han som inte kan skilja på arbete och fritid, och inte jag...




Kommentarer
Postat av: Ewa

Du möts alltså av jobbskylten och stora

mörka moln...

Medan katten myser i solen :)

Man kanske ska bli katt i nästa liv?

2010-10-04 @ 09:48:58
Postat av: Gunilla

> Ewa: Observant! Verkligen observant av dig. Faktiskt är fotona från två olika dagar =)

2010-10-04 @ 14:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback