Höst-marknad



Jag hade helt missat att den årliga höst-marknaden var igång.
Visserligen brukar jag sällan köpa nåt, eller knappt ens åka dit.
Fast varje år har jag ändå gått nåt varv där, som en tradition...
Det brukar ju alltid finnas nåt att äta.
Munkar eller kokosbollar och så.

Ett par vänner och frågade om jag ville hänga med på marknaden,
precis efter att jag avslutat barnträningen karate och var på väg hem för att äta.

Langos har jag aldrig provat, kanske nån gång för 15 år sen på nån vattenfestival i Stockholm.... Så det blev en sån Langos, de är rätt stora och maffiga och jättegoda!!



Jag var verkligen jättehungrig. Syns det?



Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Jag brukade alltid gå på höstmarknaden, kul att träffa dem man känner. Men sen jag fick köldurticaria-skiten så kan jag ju inte, grrrrrrrrrrrrr. Testat någon gång men vart för sjuk. Avis jag blir på dig som varit där............

Postat av: Nettan

Härlig bild! Du ser jättehungrig ut - å du var ju jättehungrig så bilden ljuger ju inte ens..

Men - om man betänker på hur mycket du faktiskt brukar kunna få i dig och att du inte lyckades få i dig hela langosen så förstår man att den var ENORM!

2010-10-10 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback