Hatar senap titt som tätt!!



Är det bara jag som lyckas med det här om och om igen,
när man greppat senapen för att trycka ut en klick på korven, varma mackorna eller vad det nu är,
så får man hela locket fullt?

Ingenting hamnar på tallriken trots att man tryckt till lite extra!

Så ser man ALLT sitter kvar i lock-h*lvetet!

Är det bara jag som inte fått till rätta snitsen eller har senapslocken en brist i funktionen??



Efter äcklet och snyggt urdiskat lock så ska jag prova ett annat sätt nästa gång för att se om jag får till det.
*andas i en påse*

:O




Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Hahaha, nej det har aldrig hänt mig under de åren jag åt senap. Nu är det 28 år sen sist så jag vet inte hur det skulle gå nu ;-)

Postat av: Ewa

Det är nog bara du som har det problemet..

Tips: köp senap på tub istället :)

2010-10-02 @ 15:41:17
Postat av: Gunsan

Ha en bra dag, jag ska iväg på affären och köpa en tub senap ;)

2010-10-03 @ 13:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback