Sovmorgon och snart helg...


Jag ska snart ge mig iväg till jobbet.
Jag jobbar sent så jag har sovmorgon och faktiskt lite tid över så jag till och med "råkar" blogga!

Jag mår bra av att ha tid på morgonen och inte bara rusa upp när klockan ringer och stressa på för att nån minut för sent precis logga in på jobbet.

Jag börjar jobba 9:15 och har hunnit med ayurvedamassagen innan dusch, frukost vid TV:n, softa på lite och till och med blogga. I helgen är det visst Alla Helgons Helg och det det känns lite småmysigt för det blir till att tända ljus, ta det lugnt i mörkret, invänta julen och den ledigheten och SEN går jag på Felanmälan-skiftgången igen. DET ser jag fram mot och då är det vips 2011!

Var tar tiden vägen?!
Javisst ja, det är Livet som ges oss - ett ögonblick i sänder....

Ska cocoon-a och närvara bättre. Nu. Och nu.....och nu.

Såh......då ska jag väl strosa bort till jobbet dah..




Kommentarer
Postat av: Nettan

Du har så nära till jobbet att du inte ens hinner strosa på vägen dit... fniss

2010-11-04 @ 09:13:46
Postat av: Gunsan

> Nettan: Du har rätt!! s

Jag bara tog ett kliv så var jag där ;)

2010-11-04 @ 11:39:53
Postat av: MariaM-L

Tänkte bara kika in i säga hej:) kommer att agera medbrottsling till kramfors ambassaden på julfesten så du vet, har redan börjat leta efter glasögonen och mobilen! Trevlig fredag:)

2010-11-05 @ 20:05:11
Postat av: Gunsan

Maria! Men GU så roligt att höra!! Åh vad glad jag blir! Bra att du börjat leta, känns tryggt fniss

Trevlig helg! kram!

2010-11-05 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback