Klonad



Jag gick på skift i 10 veckor i vår här och det var ju så skönt.
Jag gillar verkligen det för jag blir lugn och i fas med mig själv.
Vi sitter där vi två, och nöter på, kvällar, nätter och helger. Vi behöver inte ens prata med varann. Vi tar samtalen när de ringer om strömavbrott, och annars sitter vi och gör administrativa ärenden. Sånt ska ju också göras.

Jag träffar knappt mina kollegor och det är nästan så att man vill gå runt och presentera sig när skiftgången är över och jag ska in på vanliga kundservice igen.

När jag kom tillbaka efter senaste skiftgången så blev jag nästan tårögd, för jag förstod att de hade saknat mig och att jag är en älskad och omtyckt medarbetare. Ja, jag jag blev starkt berörd då jag möttes av den här - skapelsen!



Vilken kärlek det finns i världen!
*s*




Kommentarer
Postat av: Nettan

*gapskratt*

Vilken grej - den var jättefin - det hade nog varit väldigt tomt (och givetvis tyst) utan dig!!

2010-07-28 @ 06:58:12
Postat av: Kicki

Äntligen kom den med i din blogg .... som vi har väntat :) en riktigt fin skapelse vart de till slut .

2010-07-28 @ 07:55:05
Postat av: Cinnamon

Men vad gulligt av dem :-)

Postat av: Catrin

Va härligt att få vara så omtyckt, om än att du såg lite annorlunda ut fniss

2010-08-04 @ 09:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback