Tom dag...




och det är ju lite ovanligt för oftast går man ju på tidspassning och scheman.

Det är lördag och tyst i huset, ungarna sover.
Det enda(?) jag ska göra idag är att träna karate och sen pysa in en sväng in på gymmet med en jobbarkompis.
Det var nästan ett år sen jag var där sist.
Tiden går fort...

Sen är resten av dagen fri. Tom. Oanvänd.

Får se vad jag kommer fylla den med.

* * *

För att fylla ut lite av tomrummet här...
så lägger jag in en bild på min "adliga" blandras-katt som endast dricker ur glas.




Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Underbart, min katt Jacqueline ville också bara dricka ur glas :-)

Katter är så "najsa"

Postat av: Sarah

Vilken väluppfostrad liten kille du har! Det har funnits tillfällen när jag har hittat min drickandes ur toaletten. Hrpf

2010-01-16 @ 17:20:26
URL: http://ylvinger.se
Postat av: Gunzan

Cinnamon: Ja katter är najsa, det gör liksom som de vill. Man har en del att lära av dem ;)



Sarah: Japp, jag tycker glas är bättre än toan s

Fast iofs har han badat i toan... ofrivilligt dock.

2010-01-16 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback