När en dörr stängs, öppnas en annan...



Det är söndag och jag sitter i morgonrocken och njuter av första kaffekoppen.
Ungdomarna sover och huset är tyst.

Jag har ett åtagande idag som känns rätt stort och jag är nog lite nervös för det...hur det ska gå.
Det är en stor och viktig bit i fortsättningen på mina planer för närmaste framtiden, så jag vill att det ska gå bra.

Jag har ofta fått trixa med såna här bitar tidigare, och det är inget ovanligt att det blivit ordentliga bakslag då saker och ting absolut inte har gått min väg, eller som jag önskat...
Övningen i det var väl att jag fått lära mig att hantera de situationerna ändå.

Så nu "bestämmer" inte jag hur utgången ska bli, utan litar på att det som blir, är det bästa för mig.
Även om jag kanske inte förstår det just då...

Så jag har förberett mig nu, gjort vad jag kan, "lämnar över" resultatet, och "åker med" så får vi se vad som blir...


Mitt lilla hus...






Kommentarer
Postat av: Ewa

Förändring = utveckling. Den som inte utvecklas står still..

2010-01-17 @ 13:42:21
Postat av: Camilla

På tal om förändring..jag blir så nyfiken vart du går och "healar" dig, som du skrev om i ett tidigare inlägg. Är det i Sollefteå? nyfiken på det jag med Nåt du kan rekommendera?

Postat av: Nannis

Ja, jag liksaom Camilla har också funderat över det :) Låter spännande.



Jag skickar en önskan om att din förändring leder till nåt väldigt gott! kram!

2010-01-20 @ 23:41:15
URL: http://nannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback