Nöd-lyx...



Dagen innan lön är för mig...och kanske en och annan till,
en dag man önskar kunde gå lite snabbare.
Så man kunde få åka och storhandla och fylla lagren igen.

Men det är dagen innan - som man kan ta tag i den där "låsta" lyxen man girigt sparat på.

Förra året var jag till Danmark med sönerna och herregud så myckte rolig, god, spännande och delikat mat det fanns att frottera sig med där.
*drägglar lite vid tanken*

Så igår blev det vanlig svensk hederlig falukorv MEN men dansk pasta i ljuvlig form, färg och smak:

Jag bjuder på en bild av skapelsen:



Man blir nästan tårögd  ;)

Jag dummar mig såklart, *fniss*
men det gäller att glädjas åt de små sakerna också,
och inte bli bortskämd av endast de stora...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback