2010-01-09-xxxx



Det är min födelsedag idag.
Eller den är väl slut nu för klockan har precis passerat midnatt.

Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite roligt att fylla år.
Vanligt folk i min kategori (kvinna 40+) brukar nog oftast inte basunera ut det,
men jag gör gärna det.

Jag brukar maila ut det på jobbet senast samma dag, helst någon dag innan,
för att säkerställa att folk kommer att säga "Grattis" till mig.
Jag blir fånigt glad :)
Men det fungerar.

Vadå? Söka bekräftelse? Jag?
Hmm....Ja lite kanske :-)
Och?

Jag är nu 46 år och det känns bra. Fast det ser lite konstigt ut när man skriver ut det.
Men annars så känner jag inte någon skillnad mot för igår.
Eller förra året. Eller för 10 år sen.

Jag är nog lite klokare hoppas jag, och har fler erfarenheter med mig
och har tvingats/fått förmånen att lärt känna mig själv ytterligare lite mer genom Livets kringelikrokvägar.

Jag har mig själv med mig ändå.
Jag är ingen annorlunda person bara för att Tiden rör sig...
Jag är fortfarande Gunilla, fast lite mer än igår...och förra året...

Jag har haft en härlig födelsedag!

Tack mina vänner, mina söner,
mina systrar, syskonbarn och mina kära föräldrar.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Men lilla gumman, grattis i efterskott! Jag hade inte glömt, jag kom mig bara inte för... sorry

:-)

Kram!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback