Alla barn - är allas barn




Det här är den yngsta tillskottet i min bekantskapskrets.


Wiggo - 2 dagar på bilden.

Sist jag var i närheten av så små människor var för ca 3,5 år sen då min lillasyster fick en liten son. Då pappan var frånvarande så hoppade jag in som det istället, när syrran och lille Leo kom hem från BB. Jag bodde hos dem den första veckan hemma.  Jag är tacksam att jag fick vara med om det.


Leo - ca 1 vecka.

Det är nåt magiskt med de här nyfödda.
Jag hade glömt det!!
Tills nyss nästan då mina vänner fick sin lille Wiggo.
Det är som att det väcktes igen.
Beroendet av att snusa, gona och se på nyfödda.

Och som rubriken säger och som jag hört förut:
Alla barn tillhör alla!
;)
Så det är väl bara att ta för sig dah, av alla barn som alltså är mina!
*fniss*



Här är Leo 3 år.




Kommentarer
Postat av: MariaML

Så fin han är lille Wiggo! Första bilden jag ser av honom:) Håller med om att alla barn är allas barn för man har verkligen engagerat sig i dessa tillkommande. Som en gammal faster/moster el nåt liknande:) Härligt med alla förändringar som är på gång nu: Nya barn, nya jobb och nya hem:)

2010-01-24 @ 10:40:48
Postat av: Nannis

Å så härligt med en bebis!



kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback