2010-01-01 kl. 01:02



Gott Nytt År!


Oj vilken grej, kolla siffrorna i rubriken!!
Fin kombination för den som är intresserad av numerologi.

Nåväl,
Min 19-åring har nyss kommit hem med tre av sina kompisar.
De har varit ute på galej nere på krogen.

De går rakt, och de pratar rent, och ser ut som glada, goa härliga unga människor.

Jag blir så glad i hela mitt hjärta över de här ungdomarna,
att de inte måste dricka sig fulla och fördärvade.
Det känns som att de känner sig själva lite bättre och inte låter sig dras med i
nån form av "måste" eller "fest-norm" som väldigt många tycks tro gäller.

Nu sitter de i vardagsrummet och pratar och skrattar.
Min grabb hade med sig kameran och har dokumeterat kvällen,
men jag antar att jag inte får ta del av de bilderna men ändå!

Jag älskar de här ungdomarna!

Min äldre son, 21-åringen får jag väl hoppas se imorgon eftermiddag eller nåt....
Hoppas han har sig själv med sig...
Som mamma vill man ju ens barn det bästa, man är ju rädd om ungarna!
Oavsett hur gamla de är.

Nån sa, att allas våra barn - är vi alla föräldrar till...

Jag älskar alla mina ungdomar.


* * *
Och Tack go-vänner som jag tillbringade Nyårskvällen med.
Som att jag inte terroriserat er nog under jul-ledigheten,
som ett jädra tuggummi under skon ni aldrig blir av med;)
Allt gott till er!

* * *







Kommentarer
Postat av: Nannis (Anna)

Härligt med ungdomar som inte behöver supa sig asfull asom fort det nalkas fest. Det är moget att ta ansvar, och ha roligt istället :)



Önskar dig ett gott nytt år Gunilla!



KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback