Nyår står för dörren...



Julen är över och nu är det nyår som står på tur.

Jag känner mig lite trött och långsam i kroppen, men i huvudet så brinner en längtan efter att komma igång och träna igen. Jag har inte rört på mig på nån månad. Eller två. Jag mår inte bra av att inte träna.

Kroppen är lite grinig på mig, så jag ska plocka ut ett träningskort från jobbet så fort det blir 1/1-2011 och sen ska jag hänga på gymet 4 ggr/vecka.
(Jag hör nästan Rocky-musiken i bakgrunden)

Jag vill kicka igång mig igen och komma i form igen.
Sedan plockar jag in karaten och fokus på svart bälte igen.
Jag tappade bort det bland sjukdom, utmattning och annat som tog över mitt liv i höst.

Nytt år på gång, nya möjligheter och nystart igen.

Ska göra en lite summering och återblick av det gångna året sen..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

Postat av: Gunsan

Härligast är jul, med uppdaterade traditioner utan stress. Fast...nyår kommer på delad första-plats för det kommer med Hopp och Nya Tag :)

2010-12-28 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback