Års-skifte igen!


Det är mindre än 2 timmar kvar på 2010.
Jag har tillbringat eftermiddagen och kvällen på jobbet och precis kommit hem....
Det är inte så att den där Nyårsaftons-känslan är närvarande direkt.
Och?
Det gör inget.

Jag tänkte ta en dusch och landa lite i soffan och umgås med mig själv
över en kopp te lite stillsamt.
Douglas är ute med kompisar - jag trodde knappt att han skulle ut - men så blev det.
Bra.
Viktor är vuxen och har sitt liv, sin tjej och sina vänner.

Och här står jag vid årsskiftet helt för mig själv och väntar in 2011.
Det känns helt ok.

Ska glutta ut lite sen och se om jag ser några smällare,
skåla i Zeunerts julmust mot min spegelbild i fönstret vid tolvslaget,
och säga Adjö till Det Gamla och Välkomna Det Nya.

Får se om det kommer några tillbakablickar att blogga om....

Gott Slut - och Gott Nytt ÅR!
:-)




Kommentarer
Postat av: Katarina/Cinnamon

Ja jag sitter också hemma själv i nyår så jag skålar med dig med Zeuners julmust vid tolvslaget så att du vet. Jag sitter just nu vid fönstret och kollar på raketerna som tjyvstartat. Synd att det började snöa för då ser jag inte de som är på längre håll.

Postat av: Nettan

Känns som om de skjutit raketer i flera dagar...

Får se om jag lyckas hålla mig vaken till 12-slaget...



Gott Nytt!

2010-12-31 @ 23:04:25
Postat av: Gunsan

Katarina: Rena underhållningen att sitta inne och se fyrverkerierna :) Ja, synd på snön.

Men då skålar vi kl 12 :)



Nettan: Om du är vaken då, så skålar vi :)

för ett Gott Nytt!

2011-01-01 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback