Hårdhandskarna!




Igår hade jag en träff med Sensei Fred gällande karaten.

Idag bjöd jag in mig själv till en kaffe till min träningspartner som har samma mål som jag
svart bälte till våren.

Så här ser min plan ut de följande halvåret:

Måndag        Tisdag        Onsdag        Torsdag        Fredag        Lördag           Söndag

Gymet           Karate        Ledig            Karate           Gymet         Egen karate   Egen karate



Träning 6 dagar i veckan och en vilodag - onsdag.
Den kan jag skifta med annan dag om jag vill, kanske mot fredag.

Tisdag och torsdag är ledarledd karate så det blir vad som helst men tuff träning.

Lördag och söndag kommer jag köra själv och tillsammans med karateFredrik.

Mål för september:

Kunna alla Ohyo och Kihon fullt ut.
Även kata tekniskt.


Gymet är för att "shape-a" upp mig
och Sensei Fred ska även ge tips om kosthållning.

*lyser av iver och tindrar och gnistrar*











Kommentarer
Postat av: Catrin

WOW! Ser tufft ut det där, schemat, men det fixar du :)

2010-08-16 @ 08:13:04
Postat av: Gunsan

Catrin: > Jäpp, det är ju vad jag vill :)

Behöver inte rulla tummarna liksom. fniss

2010-08-16 @ 11:21:49
Postat av: Tessa

Det du brinner för fixar du hur bra som helst :) tack för i går och som jag sa... här är bara att droppa in!

Kram!

Postat av: Sarah

Åh, va duktig du är... Jag tänker mycket på att vara så duktig jag med, men det kommer alltid saker emellan... Vet inte hur man ska göra för att rycka upp sig?

Kram!

2010-08-18 @ 15:31:23
URL: http://ylvinger.se
Postat av: Gunsan

> Tessa: Tack för inbjudan:



> Sarah: Jag är inte duktig, jag har roligt! :D

2010-08-18 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback